kimpus

2009-12-23
05:08:00

12 veckor
Lite mer än 12 veckor har jag nu spenderat utanför Sverige. Detta börjar kännas som mitt hem & jag vill inte tillbaka till Sverige på ett sätt för jag vet om att allt är likadant som när jag lämnade det, kanske dock med lite mer snö. Men jag tror nog att Helsingborg aldrig kommer ändras. Det är fortfarande samma sak varje vecka, om & om igen. Jobba på vardagarna & supa bort sina pengar på helgerna... Vad gör man annars?

Här finns det inga veckodagar... Det är som om det är helg hela tiden & det finns bara två tider på dygnet, dagtid & nattid. Just nu tar jag bara dagarna som dom kommer. Jag har ju trots allt gjort hela 8 certifikat under tiden jag varit här. Jag är sjukt nöjd med mig själv vad jag har lyckats åtsakomma här. Jag hade mina tvivel men jag lyckades fan ta mig till slut! :D
När jag blev certifierad som Dyk Instruktör var det en enorm lycka, jag både grät & skrattade & kände fan att jag var värt något nu. Jag har en grymt bra utbildning & har blivit tränad av Warren Dixon som är sydöstra Asiens bästa IDC tränare & är känd världen över inom dykning. Bättre utbildning kan man fan inte få!

Planen är nu att jag ska göra min praktik här i januari & sen försöka få jobb här. Får jag inte jobb så vet jag att dom letar efter svenska instruktörer i Thailand & kan nog lätt få jobb där istället.

Kommentar:
#1: ditt hjärtat <3

åh jag älskar dug baby.. <3<3<3<3

2009-12-24 @ 09:23:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: