kimpus

2013-07-14
12:32:03

EN sån dag...
Idag är allt skit jobbigt igen. Jag kan inte sluta tänka på henne ALLT påminner om henne var vi varit, vad vi gjort. Ville skriva till henne idag att jag saknar henne men det spelar nog ingen roll, hon hade inte ens svarat. Men jag vill verkligen att hon ska veta att jag älskar henne sjukt mycket & saknar henne så fruktansvärt mycket! Det gör så jävla ont & vara utan henne, utan att känna henne nära eller känslan av att vara halv & ett brustet hjärta med ständigt en klump i halsen när man försöker hålla tårarna tillbaka..
Jag kan inte släppa henne bara så där, efter allt vi gjort tillsammans & varit med om så har jag ALDRIG älskat så här förr & jag vill inte bara kasta bort det..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: