kimpus

2013-07-29
19:31:42

Hata mig inte

Jag har en så konstig känsla inom mig... Jag hänger inte med, det känns som jag är utanför min kropp ibland som att detta är inte mitt liv, detta är inte verkligt... Jag känner mig ihålig & blank. Jag är ingenting...

 

Jag har gjort val i livet precis som du. 
Vi gör val hela tiden, 
överallt och ingenstans.

Hata mig inte för alla fel jag gjort. 
Jag vet att det här inte kommer gå så fort.

Jag vet att allt inte alltid blir så lätt, 
men snälla försök det måste finnas ett sätt.
Jag tänker tillbaks till tiden då det var vi två, 
livet var av mening då. 
Du med ditt skratt och sätt, 
du gjorde livet så lätt.

Nu är tiden över, 
men såren dom finns kvar. 
Inte var det ditt fel att jag bar det jag bar, 
En tung ryggsäck med alla dessa fel. 
Men du såg dom inte, 
det var det som gjorde mig så hel.

När stormen var för stor då stod du där och sa: 
Vi klarar det tillsammans bara du och jag. 
Som en räddande hand från ingenstans, 
kom du och tog mig i din famn. 
Jag blev älskad och omtyckt, 
mitt liv med dig var i extas.

Du var det som värmde nu är det dött och kallt,
jag förlorade mitt allt.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: