kimpus

2013-08-13
12:23:43

Silverlining
Jag måste inse... att jag är en missbrukare.. missbrukar allt jag kan o då menar jag inte droger. Får abstinens av att vara ensam o inte behövd. Hatar mitt eget sällskap då jag alltid gör dumma saker som jag ångrar senare. Jag är fast i en ond cirkel där jag dricker, gör saker jag ångrar, sen dricker för att glömma vad jag gjort o nya dumma saker kommer upp.
Jag saknar weed så jävla mycket! Aldrig gjorde jag något dumt på det, satt hemma o var nöjd med allt! Alkohol gör mig rastlös o kreativ till nya dumma påhitt.
Detta hade aldrig hänt om jag fortfarande fått röka på i fred! Allt var mycket enklare då.
Jag måste hitta en struktur.. Måste hitta saker jag kan koncentrera mig på.
- köpa lägenhet
- röka mindre cigg
- träna
- dricka mindre
- meditera
- hitta mig själv
Finns säkert mer... men detta får räcka för nu..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: