kimpus

2009-11-13
06:07:59

Words have been drained from this pencil...

Jag har fått ganska många frågeställningar i mitt huvud under tiden jag varit här. Men den som jag mest fallit tillbaka till är, vad känner du just nu, känslomässigt...? Då ställer jag mig själv frågan- vad vill du? Om svaret ska fram direkt så vet jag inte. Men om jag låter mig gå djupare in & fundera över saken så låter det mer som… Jag känner inget alls. Det enda som kommer upp är att jag har inte känt något sen... första kärleken. Det värsta av allt är att det är sanningen. Men sen å andra sidan vet jag inte hur den andra kärleken känns. Hur vet man? Hur vet man vad som är rätt enligt ens känslor? Hur vet man vad som är bäst för en själv & vad som leder till ett bra minne? (för jag tror inte på att saker varar för evigt längre, har hört det förr)

 

Jag tror jag har tappat bort vad kärlek egentligen är… Jag vill inte känna så här, jag vill vara säker på vad jag känner men det går inte. Är det p.g.a. mig själv eller andra? Finns det andra runt omkring mig som kan influera till att jag känner mig förvirrad?


Eller är det alltid upp till mig att avgöra vad som känns rätt?

 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: