kimpus

2013-07-20
21:06:23

Aldrig sluta älska...
I början pendlade jag hela tiden mellan arg & ledsen... Jag kunde inte stå ut med att inte veta om vi skulle bli tillsammans eller inte. Jag har märkt att när det är något jag inte kan kontrollera eller ändra så väljer jag att förstöra det istället & bara stöta denna personen ännu längre bort. Jag tål inte att sträva i ovisshet. När det enda jag vill är ha henne nära som alltid. Jag gör dumma saker som jag ångrar för att sluta tänka eller behöva stå ut med tanken av att blivit lämnad & förstört det som var min luft tidigare. Det enda jag vill är självklart att allt ska bli som det var förut & att vi kan mötas på mitten.. Jag har aldrig varit så här kär eller varit så säker & jag vet att hon känner samma.. hur hon känner nu vet jag dock inte & det är inget jag kan kontrollera heller. Jag hoppas & önskar att hon någon gång kan lägga detta bakom sig & att då endast kärlek finns kvar... För jag kommer aldrig någonsin sluta hoppas, önska eller älska.. Det gör så jävla ont & veta att jag förstört en så här fin kärlek... Jag mådde så jävla bra med henne & jag vet att jag också fick henne till att må bra! Det fanns inte något jag inte kunde göra för henne, men alla är vi mänskliga & gör fel ibland.. Men jag har aldrig gjort något med mening att skada henne eller vår kärlek. Ingen är felfri men för henne så var jag jävligt nära, men det är omöjligt att vara helt perfekt. Men tillsammans & för varandra var vi perfekta!
 
Ååh jag saknar henne så jävla mycket, jag saknar hennes närhet, hennes kyssar, hennes kramar, hennes blickar & hur hon log när hon såg på mig, jag saknar våra underbart mysiga kvällar & äventyr ute, jag saknar att känna mig älskad av henne & känslan av att allt kommer lösa sig, jag saknar att ta hand om henne & få henne att känna sig speciell, jag saknar att komma hem & bli mött av en varm famn & mjuka kyssar, jag saknar att spendera all min tid med henne & bara känna detta lugnet av att livet är för jävla bra ändå! Utan henne är världen kall, tråkig & ensamt. Jag saknar min andra halva & hjärtat svider & värker konstant... Jag vill kunna få älska henne igen...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: