kimpus

2010-01-15
05:36:00

Breakdown
"You're just back to what you started of as"

Hur fan kan han veta, hur kan han veta vad jag är eller hur jag är när han bara tittar på mig? Vi har inet pratat mycket på senaste med ändå bara med en mening vet han allt & han säger just de sakerna som jag också försöker dölja. Hur fan kan han veta allt det... Han sa det redan när mamma & pappa kom hit att jag ändrade mig då. Jag började redan då gå in i mig själv & "skärma" av resten av världen. jag fattar inte varför jag hela tiden ska dra på mig denna ständiga masken så fort jag har något att dölja. Jag mådde så mycket bättre när jag itne hade den & var öppen & verkligen glad. Men varför itne nu liksom, jag fattar inte det!
Ja det kanske stämmer att jag är påväg till ruta ett igen, jag vill inte men jag tror också det är sant. Jag är påväg tillbaka in i mig själv igen & försöker gömma mig, jag vet inte för vem eller varför men jag gör det. Det kan vara för att jag inte mår så bra längre. Det värsta är att jag vet inte varför. Jag är i detta paradiset med alla möjligheterna i världen men ändå så deppar jag sönder mig själv.

Jag tänkte på en annan sak igår med & det är att jag känner inte riktigt att jag passar in någonstans. Det finns alltid något som skiljer mig från dom andra, men finns det egentligen någonstans som man verkligen kan passa in.

Jag vill inte hem, jag vill inte stanna här... Jag vill vidare, till nästa steg.

Kommentarer:
#1: din <3

jag älskar o saknar dig . vi ses snart min älskling. <3

2010-01-16 @ 19:28:43
#2: My

Är det något, så finns jag om du behöver prata av dig. <3

2010-01-17 @ 14:54:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: